Hopp i Spat och kontrollansvarig

Tack för ett underbart slut på förra veckan och toppenbörjan på en ny. Vilken helg jag haft. Maken firade mig med rosor på alla hjärtans dag, vi lagade en lyxig måltid tillsammans när kotten somnat. På söndagen styrde min mamma, moster och jag kosan mot Falkenbergs strandbad. Spaanläggningen gjorde susen på trött och torr hud. Maten var som honung för mun och sovmorgonen var som balsam för själen. Sällskapet var det bästa tänkbara och dagarna bjöd på många skratt och mysiga samtal. Ni är bäst! 

 
 
 

I dagarna har många bitar fallit på plats med bygget. Jag träffade ytterligare en kvalitetsansvarig, en kvinna som visste var skåpet skulle stå. Om vi får en offert som känns rimlig kommer vi att välja henne. Hon gav oss även den glada nyheten att Linköpings kommun är snabba på bygglov och det brukar vara klart inom 3-4 veckor. Med andra ord kan bygget påbörjas i april?! Förutsatt att vi skickar in bygganmälan. Hon gav även tips på ytterligare byggfirmor att kontakta. Ritningarna på huset börjar landa, även de på komplementbyggnaden som vi ska bygga parallellt med det stora. Det känns bra!

 

kärlek